Nový magazín o VPN a internetové bezpečnosti.

Kauza: Marks & Spencer použil slovo “maminka”

Obchodní řetězec použil slovo “maminka” ve svém sloganu. Výsledkem je, že byl přinucen se za toto omluvit a slogan bude měnit. Proč? Feministické organizace mají ve Velké británii velkou moc.

Feminismus - Vlajka

„Zesílené okraje déle vydrží, takže maminka bude mít méně práce,” uvedl řetězec na kontroverzní etiketě. Celý článek >>>

Média mluví o kontroverzní etiketě. Feministické organizace a organizace za práva otců mluví o nepřijatelném projevu sexismu.

Nežijeme ve svobodném světě. Feministickým organizacím se nelíbí ani název Mothercare („Mateřská péče”) a budou bojovat o její přejmenování.

O svobodu je potřeba každý den bojovat. Náš projekt NEdaním.cz si přeje, aby firmy mohly beztrestně užívat jakékoliv slogany, pokud to uznají marketingově výhodné. Stát nemáme od toho, aby určoval, co se smí říkat a jak se mají produkty jmenovat. Tedy určitě pamatujete na zákaz Pomazánkového másla. Socialismus klepe na dveře.

1 komentář


  1. // Odpovědět

    Kdyby nebylo hloupých feministek, Evropa by nevymírala a “chytré” hlavy by pak možná nenapadlo sem ani zvát “hosty” z jiných světadílů. Naopak bych zakázal používat slova typu feministka, genderové, atd.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *